Saturday, June 30, 2007

30/06/07

Αν κατι με κινει ειναι

η περιεργεια

η ηδονη

και ενα ξεφτισμενο ενστικτο επιβιωσης...

Αυτα,μονο.
.................................................................................................

Σημερα παλι ειχα αναγκη

να ξεκουραστω.....

να μην κυνηγαω αφηρημενες εννοιες

να συγκεκριμενοποιησω το συπαν

Ετσι λοιπον Τον επινοησα

και ξεσπασα για λιγα λεπτα πανω Του.

(Μετα γελασα πικρα με εμενα)
........................................................................................................


Και ομως καποιοι ανθρωποι πιστευουν

ή καλυτερα αρκετοι ανθρωποι πιστευουν...

Προσχωρουν αβουλα και ακριτα στην παρανοια και στο ψευτικο

Πως το κανουν?

Πως?

Αδυνατω να κατανοησω,

ασχετα αν πριν καποια χρονια ημουν ενας απο αυτους

(Εγω πισυευα στον θεο?

οχι,αποκλειεται εγω

καποιος αλλος

ο τοτε εαυτος)

................................................................................................

Θα φορεσω παπουτσια Converse

θα γυρισω τα μανικια του Τ-shirt μου

θα κουναω με ενα συγκεκριμενο στυλ τα χερια μου

θα φορεσω γυαλια που καλυπτουν το μισο προσωπο μου ( ναι,και το βραδυ)

Θα βαλω τη μουσικη στη διαπασον

θα λεω συνεχως χαρουμενες βαρετες μαλακιες


και ετσι σαν περηφανο παγωνι

θα βγω για γκομενες

........................................................................................


Παρατηρω τα δαχτυλα των ποδιων των ανθρωπων

Συνεχως

Μερικες φορες πρωτα κοιτω τα δαχτυλα τους και μετα το προσωπο τους

Εχω να πω πως το μικρο δαχτυλο του ποδιου

Εχει ιδιαιτερο ενδιαφερον

Η ασχημια του ειναι τελεια

.............................................................................................

Εχω πει τοσο καιρο για ενα ποστ για το wetzlar

Φοβαμαι να το προσεγγισω

Οχι ακομα

No comments: