Tuesday, September 04, 2007

Αθεος,απιστος ή οτι αλλο θελετε



Θυμαμαι μια περιοδο

στην παιδικη ηλικια

που εψαχνα μανιωδως ολο το σπιτι

τα συρταρια

τις γωνιες

το υπογειο

το παταρι

και οτιδηποτε υποσχοταν καποια ανακαλυψη…..

Καποιες μερες

δεν κοιμονουν αν δεν εψαχνα μεχρι την τελευταια γωνια δυο φορες…


Μεσα μου υπηρχε

η ελπιδα

ή η επιθυμια

πως το σπιτι μου δεν ηταν ένα απλο σπιτι

και πως η οικογενεια μου δεν ηταν αυτό που φαινοταν να είναι

Λαχταρουσα να ανακαλυψω ένα μεγαλο μυστικο

ενα θησαυρο

ενα κομματι χαρτι

που θα αποκαλυπτε καποιο κρυφο νοημα

μια τρομερη ιντριγκα

ενα σχεδιο

για τους περιεργους μεγαλους ( τους γονεις μου )

ή και για εμενα……( κυριως για εμενα )

Δεν μπορει τα πραγματα

να είναι απλα ετσι, ελεγα,

είναι αδυνατον να είναι δυο απλοι ανθρωποι

και εγω ο γιος τους που απλα ζουμε στην επαρχια….


Ωστοσο παρόλες τις φιλοτιμες προσπαθειες μου

οι επιτυχιες μου εξαντληθηκαν

στην ευρεση καποιων χρηματων

που ειχαν μεινει παραπεταμενα

ή στην αμηχανη για εμενα αποκαλυψη καποιων ερωτικων γραμματων

ή φωτογραφιων των γονιων μου

ή το τελευταιο πακετο τσιγαρα

στο οποιο ο πατερας μου ειχε σημειωσει την ημερομηνια….



Αξιοποιησα τις εκαστοτε ανακαλυψεις μου

Και ειδικα τα χρηματα που εβρισκα κάθε φορα


Αυτό συνεχιστηκε για χρονια και μεσα μου λυπηθηκα

που δυστυχως δεν βρηκα το μεγαλο μυστικο

που ηλπιζα.


Αλλα παρόλη την απογοητευση μου

στιγμη δεν σκεφτηκα

να πω ψεμματα στον εαυτο μου

και να επινοησω εγω ένα τετοιο μυστικο…….





5 comments:

giorgos spiropoulos said...

Αυτά που έχουμε βρει, πάνω στην αναζήτησή μας για κάποια ουσία και κάποιο νόημα, είναι αδιανόητα πιο συναρπαστικά (και περίεργα) από το αρχικό αντικείμενο της φαντασίας μας. Η μεν έννοια της (αριστοτελικής) ουσίας ξεπεράστηκε, η θέση των ανθρώπων στο σύμπαν υποβαθμίστηκε, αλλά οι θυσίες αυτές είναι δικαιολογημένες...

takis vasilopoulos said...

Aκριβως Γιωργο

Hannibal ante portas said...

Τάκη, γίναμε τρείς απο τη σχολή στα μπλογκ!

giorgos spiropoulos said...

Ο/Η Hannibal ante portas είπε...

Τάκη, γίναμε τρείς απο τη σχολή στα μπλογκ!
-------------------------------------
Ας ελπίσουμε, σε 1 μήνα να γίνετε ξανά δύο (ή λιγότεροι)...

ipapadop said...

Εγώ το κατάλαβα νωρίτερα και άρχισα να ψάχνω τον θησαυρό στους άλλους ανθρώπους.

Μόνον θησαυρούς που σε πονάνε βρήκα...