Monday, December 24, 2007

25/12/07

Πρωτη φορα που περνω γιορτες τελειως μονος

η μοναξια βεβαια δεν ειναι κατι καινουργιο

αλλα να μην εχεις ενα χερι διπλα σου

ενα προσωπο

την κανει παραξενα αιχμηρη...

*******************************************

Εκανα δωρο στον εαυτο μου το << ταξιδι>> του Σελιν

Περασα ωρες σπιτι με το να το κοιτω και να το φλερταρω απο μακρια

Δεν εχω ακομα το κουραγιο να το αρχισω

ελπιζω να μην με απογοητευσει....

********************************************

Στο βιβλιοπωλειο εδιναν δωρεαν το δοκιμιο << η τεχνη της αναγνωσης>>

δεν θα αναφερω το ονομα του συγγραφεα

ομορφο κειμενο

αλλα σε μερικα σημεια

εξοργιστικο για καποιον που βλεπει την αναγνωση ενος βιβλιου

σαν μια ερωτικη στιγμη

ο συγγραφεας προτεινει πως ΔΕΝ πρεπει να διαβαζουμε

εχοντας πιει αλκοολ γιατι θολωνει την κριση μας

καθως επισης οτι δεν πρεπει να διαβαζουμε ξαπλωμενοι....

Τι αλλο θα ακουσω!

δε λιγο θα μας δωσουν guidelines για το πως θα πηδιομαστε

******************************************

Κριμα γιατι ο ιδιος εχει μεταφερει καταληκτικα καποιους στιχους του Λορκα....

******************************************

Να βρω ενα ατομο να με γοητευσει

το ιδιο ακατορθωτο με το να κοιμηθω ησυχα ενα βραδυ..

ισως ειναι μια προσωπικη αναπηρια

εχω σταματησει να γοητευομαι

ή γοητευομαι παρα πολυ δυσκολα πια.

Εχει πια να συμβει αρκετα χρονια τωρα....

Δεν αρνουμαι οτι η ομορφια με παραλυει

για λιγο ομως

μεχρι να ξεμευθυσω

ψαχνω για κατι πιο βαθυ

με διαρκεια

αλλα που σεβεται την εκσταση

***************************************

Το παραλογο αλλαζει τον ανθρωπο

πιο πολυ και απο δεκα ζωες μαζι

***************************************

Κατηγορω τον εαυτο μου για πραγματα

που θα επρεπε να αλλαξω

αλλα δεν θελω

ή δεν εντελει δεν μπορω...

Δυσκολα βρισκω καποια στιγμη της ζωης μου

και αυτην πριν πολλα χρονια

που να προσεχα την εξωτερικη εμφανιση μου.

Ντυνομαι με φαρδια ακομψα ρουχα

χωρις ιχνος ενδιαφεροντος

δεν προσεχω τα κιλα μου

και αυτο με θλιβει.

Η επιφανεια ξερω ειναι σημαντικη

και ειναι βασικο στοιχειο του ερωτισμου

αλλα δεν ξερω τι συμβαινει

και χωρις ιχνος υπεροψιας

αδιαφορω

*******************************

Ειμαι σε ενα ιντερνετ καφε

και το πιο ηλιθιο ειδος του πλανητη

τα 15χρονα αγορια εννοω( ημουν και εγω και γνωριζω )

παιζουν μανιωδως WOW....

Ωστοσο μενω διπλα τους

ειναι η μονη συντοφια για αποψε

και για αυριο

και για μεθαυριο....

2 comments:

Unknown said...

A Hard day's Night: σήμερα στις 9 το βράδυ στην ΕΤ1.

Η καλύτερη υπενθύμιση για το πώς είσαι νέος.

takis vasilopoulos said...

Το εχασα...

Ευχαριστω παντως...