Friday, February 02, 2007

Στην Κ.

Αγαπητη φιλη,

οπως εμαθες μολις ηρθα σε επαφη με τον θανατο ενος αγαπημενου....Ομως ο θανατος,αυτη η τελεια προσεγγιση του μηδενος μου εφερε στο μυαλο παλι τον ΕΡΩΤΑ....

Και ετσι σε θυμηθηκα,και ετσι σου γραφω....

Σε παρατηρω εδω και 3 χρονια να δινεις ανιση μαχη με το ανεκπληρωτο...

Και φοβαμαι για εσενα ,πολυ.....

Δεν κατεχω καμια αληθεια αλλα αυτα που θα σου γραψω,πιστεψε με,τα εχω μαθει με το αιμα μου.....

Σε παρακαλω φυγε!!!

Απομακρυνσου!!!

Η μονη λυση για εναν ανεκπληρωτο ερωτα ειναι να μην ξαναδεις το αντικειμενο του ποθου σου,ποτε!!

Το ανεκπληρωτο,αυτο το σαδιστικο αποθυμενο ειναι μια ανεξαρτητη υπαρξη απο εσενα....δεν σε λογαριαζει...ζητα να ζησει ( θα μεταχειριστει καθε τροπο για να το πετυχει ) ,να υπαρξει, για εσενα δεν του καιγεται καρφακι...

Το ξερω,ποναει,και ποναει πολυ....μα πρεπει να αποχαιρετησεις το αντικειμενο του ποθου σου οπως αποχαιρεταμε εναν πεθαμενο....

Λες << Δεν ειμαι ερωτευμενη πια,τωρα τον αγαπω σαν ανθρωπο,θελω το καλο του,θελω να μιλησουμε>>

Προσεξε!!Ο Νικος Δημου λεει σε μια φραση στους δρομους:<<Ειναι σιγουρος πως λεω εγραψα την αληθεια αλλα δεν ειμαι σιγουρος πως δεν την φανταστηκα >>.....

Αγαπητη Κ. , ειμαι σιγουρος πως λες την αληθεια αλλα πιστευω την φανταζεσαι,εχεις αναγκη να πιστεψεις αυτα που λες......

Το βλεπω καθαρα.

Πιστεψε με!!Το ανεκπληρωτο σε παραπλανα,φορα τη μασκα της ανθρωπινης αγαπης,των αγνων ανθρωπινων συναισθηματων...ολα αυτα τα κανει γιατι θελει να ζησει,θα χρησιμοποιησει καθε μεσο για να βρεθει κοντα στο αντικειμενο του ποθου του....

Φυλαξου!Ο διχως ανταποκριση ερωτας ειναι μεγαλο σχολειο αλλα αν δεν λειτουργησουν οι αμυνες σου μπορει να σε σκοτωσει(ειναι ενα ψυχικο νεοπλασμα)....

Και ξανα,φοβαμαι για εσενα.



Σε παρακαλω,μην επιλεγεις το θανατο

Δωσε του ενα τελευταιο φιλι,ριξε του λιγο χωμα και αποχαιρετα το για παντα

No comments: