Sunday, February 04, 2007

Mικρα

Η ανεκπληρωτη στιγμη μου εδωσε την παρακατω σκεψη...


Eι!

Ψιτ!

Χορτατη!!

Δεν φανταζεσαι τι χανεις

Ειπε η επιθυμια στην εκπληρωση




Η εντονη παραιτηση εφερε την παρακατω σκεψη....


Kαι αν ζω ετσι

ειναι γιατι εχω κουραστει....


Προσχωρω στη φυγοπονια,

που ειναι ο καθρεπτης της εξαντλησης μου

αλλα και η τελευταια προσπαθεια

να υπαρχω.




Μια αλλη στιγμη,αυτης τη φορα στερησης....



Τα λαγονια καινε

και οι αυνανισμοι

στυφο νερο παρηγοριας



Μια αλλη στιγμη στο μεταιχμιο δημιουργιας και αδιαφοριας....



Και αν τωρα γραφω ποιηματα

το ενα πανω στο αλλο

ξερω πως σε λιγο θα ακολουθησει

περιοδος ξηρασιας

και δεν την αντεχω τη μοναξια

χωρις να μιλαω σε μενα......



Ακομα μια στιγμη εξαντλησης....


Oι κουρασμενοι

και οι αναπαντεχα γεροι

ειναι οι μυστες

της φυγοπονιας μου



Επειτα αναρωτηθηκα....


Σαν ψεμματα,

σαν ψεμματα



ζω (?)



Τελος θυμηθηκα την αδηφαγο επιθυμια γραφοντας...


Το απληστο κομματι μου πειναει......

Παντως οταν το ταιζω

νομιζω

του δινω το πιο εκλεκτο φιλετο


No comments: