Sunday, July 29, 2007

29/07/07

Δεν εχω καταλαβει και πολλα

κυριως υποψιαζομαι.



Και αυτες οι υποψιες….

ενταξει

στην αρχη

ειχαν καποιο ενδιαφερον


Τωρα….

…………………………………………………………….


Εδω και καιρο

Ενα αγορι και ενα κοριτσι

η ενα αγορι και ενα αγορι

η ενα κοριτσι και ενα κοριτσι

εν πασει περιπτωση

δυο ατομα

που δεν γνωριζω

σαν καλοκουρδισμενα ρολογια

ανταλασσουν παθιασμενα φιλια

ακριβως εξω απο το παραθυρο του σπιτιου μου


Καθε μερα την ιδια ωρα

Δεν ακουγονται ομιλιες

Μονο ο ηχος των φιλιων

Και μετα βηματα προς διαφορετικη κατευθυνση.


Αν παραμερισω το γεγονος

Της αξιας η οχι της υπαρξης

Και αν αξιζει να ζει κανεις

πρεπει να παραδεχτω

πως η καθημερινοτητα

κρυβει μερικες φορες καποιο ενδιαφερον


……………………………………………………………………



Πως?

Ολοι οι νεκροι μου

και ολοι οι ερωτες μου

δεν θα ξαναεπιστρεψουν?


Να το παρω αποφαση?


Ωραια λοιπον

Το δεχομαι


Και τι με αυτο?

…………………………………………………………………………..


Γενικα

θυμωνω πια

πολυ πιο δυσκολα


εχω μαθει

και εχω συνηθισει

να δεχομαι

να δεχομαι

με ελαχιστη ως μηδαμινη αντισταση


Απο το πιο απλο

( που δεν φερνω αντιρρηση

σε καποιον που μου τηλεφωνει

για να μ’ενημερωσει

για το καινουργιο προγραμμα της ταδε εταιριας)


Μεχρι τον θανατο

(σημερα ειδα ενα γατακι να πεθαινει

και δεν εκανα τιποτα)


Ντρεπομαι.

……………………………………………………………………….


Αθελα μου

Καθε μερα

Εκτελω μια ψηφοφορια

Χιλιαδες φορες


Η συνεχεια μου

εξασφαλιζεται

απο ενα ενστικτο καταφασης

ασχετα αν στις δημοσκοπησεις

κερδιζει το not to be

………………………………………………………………………


Καποιος Μαραμης

εχει γραψει κατι καταπληκτικα τραγουδια

πανω σε ποιηματα του Λορκα


Τα εχω παρει ειδηση εδω και πολύ καιρο

Ειχαν εκδωθει πρωτα σε ερμηνεια ενός νεου τραγουδιστη

που μου διαφευγει το ονομα του



Το ακουγα αυτό το δισκακι ξανα

Και ξανα


τα τραγουδια

και η μουσικη

και τα ποιηματα είναι αριστουργηματα



Το αντεγραψα και το εδωσα σε καποιους φιλους

Που δεν το πολυπροσεξαν

Όπως δεν το πολυπροσεξε και ο κοσμος γενικοτερα


Τωρα τελευταια καποιοι φαινεται

το ανακαλυψαν

Ετσι προεκυψε ένας καινουργιος δισκος

Με τον Φραγκουλη


Δεν λεω

Ωραια φωνη ο Φραγκουλης

αλλα εγω τα προτιμω

με εκεινον τον νέο τραγουδιστη

που μου διαφευγει το ονομα του

με αυτην την ακατεργαστη ακομα χροια της φωνης τους

με την λαμψη που εχει το νεογεννητο και το παρθενο του υφους του

……………………………………………………………………….


Όταν μιλω για λαμψη

Μου ερχεται παντα το μυαλο

Η Φωτεινη Δαρρα


Στην αρχη

δεν την ειχε προσεξει κανενας


Και εδώ που τα λεμε

ακομα ελαχιστοι την προσεχουν


Καλυτερα


Πολύ καλυτερα

Νιωθω πως <<θαυμαζω>>

κατι

το οποιο μονο καποια λιγα

ευλογημενα ματια μπορουν να διακρινουν



Ισως αν γινει φιρμα

να σταματησω να την προσεχω και εγω

No comments: