Sunday, August 12, 2007

Μια κυριακη τοσο μεγαλη......

Και αυτη την Κυριακη

θυμηθηκα τον Γιαννη Αργυρη

οχι χωρις να συγκινηθω.......





Παει και αυτη η Κυριακη

και η χαρα μου παει

ητανε τοσο βιαστικη οπως και καθε Κυριακη

που πριν τη ζησουμε περναει

που πριν τη ζησουμε περναει


Παει και αυτη η Κυριακη

και ας καρτερουμε για αλλη

που να ειναι ολοκληρη ζωη

που να ειναι ατελειωτη γιορτη

μια Κυριακη τοσο μεγαλη

μια Κυριακη τοσο μεγαλη




Η Κυριακη.....

η ευτυχια...


ο χαμενος παραδεισος.....

ο τοσο δυσκολα και σε σπανιες στιγμες ξανακερδισμενος.

..............................................................................................

Θα θυμαμαι το καθαρο βλεμμα της Γεωργιας

οσο ζω

οτι και να γινει.....

ειναι οτι πιο καθαρο εχω δει.
.............................................................................................

Θα θυμαμαι και το βλεμμα της Ειρηνης

για αλλους λογους.

Δεν καταφερα τελικα να μπω μεσα του

Τα αινιγματα που δεν θα λυσω ποτε

Πονανε.

............................................................................................


Τα αινιγματα.....

Κουσουρι παιδικης ανωριμοτητας?

Να αναζητω τη λυση τους(και ας λεει η Δημουλα)

και τελικα να επιτυγχανω μονον την απωλεια της μαγειας

Δεν χρειαζεται παντου αληθεια

Δεν κανει παντα καλο


Καποιο καιρο εχω βαλει ενα μετρητη στο blog

Γυρω στα 10 ατομα καθε μερα

Τα μισα μπορω να τα υποψιαστω

Τα αλλα 5 οχι

Ποιοι να ειναι?

Και γιατι να με διαβαζουν?

Και τι σκεφτονται ?

ΧΑ! Το blog

δοχειο απορριματων....σκεψεων.


..........................................................................................


Οσο περνα ο καιρος

νιωθω να ξεκαθαριζεται απροσδιοριστα

ολο και πιο πολυ

η ουσια


αλλα δεν μπορω να καταλαβω αν την πλησιαζω

η τελικα απομακρυνομαι απο αυτη....


Δεν μπορω να το εξηγησω με λογια

Γινομαι πιο ανθρωπινος

πιο αληθινα τρυφερος......


Ωστοσο ο φοβος παραμενει

Εντονα

Να τωρα που πατω τα πληκτρα.........
................................................................................................


Να ζησω με αξιοπρεπεια

Ποσο δυσκολο ειναι!

Θελει ασκηση καθε μερα

για να μην γινεις

σαν τοσους και τοσους.......

........................................................................................


Ειμαι ξεκαθαρα αντικοινωνικος

Γιατι δεν μπορω να ειμαι κοινωνικος οπως εγω θελω

.........................................................................................


Παρατηρω το σωμα μου

οχι ευχαριστα

Τα πλαδαρα μελη μου

Τα στηθη που κρεμονται

Το προσωπο που ποτε δεν μου αρεσε


Να σε θελουν αποκλειστικα για το σωμα σου

Να κατι που μαλλον ποτε δεν θα νιωσω...


(Ποτε δεν ξερεις βεβαια που μπορει να φτασει το παραλογο

,εδω η πλειοψηφεια πιστευει σε καποιον θεο)

...................................................................................

Διαβαζω

διαβαζω για την αμοιβαδα

επικινδυνο παρασιτο

να το αποφευγετε

αν δεν θελετε ανεπιθυμητες δυσεντεριες

και εγω δηλαδη δεν ηξερα και πολλα

διαβαζω βλεπετε

πτυχιο εν οψει

ορκομωσια εν οψει

εμπρος παιδι μου

πες μου τι κανει η αμοιβαδα

πες μου τι κανει ο σκωληξ ο ανθρωπομορφος

και μην σκεφτεσαι ποιηματα ολη μερα

γινε χρησιμος

ορκομωσια

αγορακια με γραβατες

κοτες με τουαλετες

και γονεις να κλαινε

πανηγυρακι

ωστοσο εχει ωραιο μπουφε

λεω να παω στη δικια μου

ειδικα για τα πιτσακια και τα τυροπιτακια

2 comments:

giorgos spiropoulos said...

"Δεν χρειαζεται παντου αληθεια

Δεν κανει παντα καλο"

Προσεγγίζοντας το θέμα της αλήθειας πραγματιστικά, οδηγείται κανείς στο συμπέρασμα ότι η αναζητησή της είναι πάνω απ'όλα ηθική υποχρέωση. Πρέπει να γνωρίσει κανείς πως είναι τα πράγματα, ώστε να ξέρει πως μπορούν να γίνουν. Κάποιοι άνθρωποι καταλήγουν να αναλαμβάνουν λοιπόν το κυνήγι της αλήθειας (χρησιμοποιώ τη λέξη όπως τη χρησιμοποιούσε ο Σωκράτης, ο D.Hume, ο K.Popper, o B.Russell, o W.V.O.Quine - χωρίς το στοιχείο του πλατωνικού μυστικισμού), με όποιο μέσο διαθέτουν, ανεξάρτητα από τις συνέπειες.
Το γεγονός ότι (όρθα) έχετε αποτινάξει τον θεό από τη ζωή σας, σας τοποθετεί κατά τη γνώμη μου σε αυτήν την κατηγορία ανθρώπων.

takis vasilopoulos said...

Δεν ειναι λιγο να σε καταλαβαινουν .

Ευχαριστω