Tuesday, April 10, 2007

10-04-07

Εδω ειμαι,σε ενα χωριο καπου στην Τσεχια,

περιτριγυρισμενο απο αμπελωνες ,

ευθειες γραμμές που ηρεμουν την ύπαρξη

στην καρδια μια παραδεισιας φυσης

να πιανω το χωμα

να χαιδευω τα φυλλα

και να δακρυζω…..


Ποιος φυτεψε μεσα μου αυτην την επιθυμια

για ενωση με την φυση?


Nα βλεπω την απλη γυναικα του χωριου αγκαλια με τη γατα της

και να μενω σαστισμενος απο το απολυτο της αγνότητας ...

Να σκεφτομαι τα χερια που δουλεύουν αυτα τα αμπελια

και να τα ζηλευω που ζουν αυτην την πρωτογνωρη σχεση....


Ποσο εξω απο εμενα ειμαι οταν ειμαι εξω απο ολα αυτα...


Αυτα τα χερια,αυτο το θρησκευτικο αγγιγμα

αυτοι οι ανθρωποι ,

ζουν σε ενα τοπιο μια απροσδιοριστης νοσταλγιας μου.




Να κάθομαι στο κελαρι τους

και με αληθινο χαμογελο (προσεξτε,με αληθινο)

να με κερναν κρασι

αυτο το χυμο που γεννηθηκε απο τη σχεση χεριων και καρπων που ζηλευω....


Και καθως ζω αυτο το ανεκπληρωτο της πληρης ενωσης με τη φυση

να ειμαι απέναντι-για αλλη μια φορα-σε ενα αντικειμενο ποθου

μια γυναικα που επιθυμω

και να γυριζω αλλου τα ματια...

να την αποφευγω..

σαν το παιδακι

που αφου καηκε μια φορα στη σομπα

αποφευγει να την ξαναπλησιασει.

4 comments:

mickey said...

Χρόνια πολλά, Τάκη!

Ειλικρινά ζηλεύω...

takis vasilopoulos said...
This comment has been removed by the author.
takis vasilopoulos said...

Ειναι μια εμπειρια...

Βασικα δεν ξαναπηγα,απλα θα ειμαι Τσεχια για 3 μηνες με προγραμμα ανταλαγης Πανεπιστημιου....

Το κρατος πληρωνει για διακοπες :)))

( ωποσδηποτε βεβαια ειναι κατι πολυ παραπανω απο απλες διακοπες...καποια στιγμη θα γραψω για αυτο)

Να εισαι καλα

basik-ly said...

Για δες! Κι εγώ εκεί ήμουν το προηγούμενο Σαβ/κο! (Με δικά μου έξοδα)